ING • Customer Journey Expert
Als Senior Customer Journey Expert binnen het e-commerce team van ING Punten het loyalty programma van ING geoptimaliseerd.
Goal
- Meer actieve klanten voor de ING Winkel
- Betere processen binnen afdeling
- Efficiëntere en effectievere inzet online middelen
Approach
Met een nieuwe klantcontactstrategie is er een effectievere en gestructureerdere marktbewerking gerealiseerd. Procesverbeteringen binnen de afdeling zorgen voor meer efficiëntie.
Results
- Sterk gestegen resultaten uit kanalen (SEA, e-mail)
- Groei in aantal actieve klanten
- Toekomstgerichte processen
Wanneer
Opdracht succesvol afgerond in december 2022.
Super veel dank voor jouw bijdrage de afgelopen periode! Je hebt echt een stuk e-commerce marketing in het team gebracht.
Jeroen Losekoot
Head of Daily Banking at ING
Niels heeft met zijn analytisch vermogen ervoor gezorgd dat we mooie stappen hebben kunnen maken binnen ons programma.
Simon Willemse
Product Lead ING Loyalty
Freelance Customer Journey Expert
Kun jij ook extra versterking gebruiken om de online customer journey van jouw klanten te verbeteren? Ik help je graag! Neem contact op om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.