0614445988 niels@goedel.nl

ING • Customer Journey Expert

Als Senior Customer Journey Expert binnen het e-commerce team van ING Punten het loyalty programma van ING geoptimaliseerd.

ING Punten Winkel

Goal

  • Meer actieve klanten voor de ING Winkel
  • Betere processen binnen afdeling
  • Efficiëntere en effectievere inzet online middelen

Approach

Met een nieuwe klantcontactstrategie is er een effectievere en gestructureerdere marktbewerking gerealiseerd. Procesverbeteringen binnen de afdeling zorgen voor meer efficiëntie.

Results

  • Sterk gestegen resultaten uit kanalen (SEA, e-mail)
  • Groei in aantal actieve klanten
  • Toekomstgerichte processen

Wanneer

Opdracht succesvol afgerond in december 2022.

Super veel dank voor jouw bijdrage de afgelopen periode! Je hebt echt een stuk e-commerce marketing in het team gebracht.

Jeroen Losekoot

Head of Daily Banking at ING

Niels heeft met zijn analytisch vermogen  ervoor gezorgd dat we mooie stappen hebben kunnen maken binnen ons programma.

Simon Willemse

Product Lead ING Loyalty

Freelance Customer Journey Expert

Kun jij ook extra versterking gebruiken om de online customer journey van jouw klanten te verbeteren? Ik help je graag! Neem contact op om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.